ישראלי שנתקע בארה"ב: "פניתי לוועדה שוב ושוב ואין עם מי לדבר"

    ישראל רובין No Comments on ישראלי שנתקע בארה"ב: "פניתי לוועדה שוב ושוב ואין עם מי לדבר"

    מחדל סגירת השמים: ישראלים רבים נתקעו בחו"ל לאחר שישראל סגרה את השמים ולא מאפשרת כניסה ללא אישור ועדת חריגים. אחד מהם, יוסי לנדאו מספר לקול חי: "אני כבר החלמתי מקורונה, יש לי דרכון ירוק אבל פשוט אין עם מי לדבר; יש אנשים שתקועים ללא תרופות שהם זקוקים להן"

    נתב"ג | צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יוסי לנדאו, ישראלי שנותר 'תקוע' בארה"ב בשל סגירת השמים, מספר על מחדל נורא מאז נסגרו שערי נתב"ג: "הייתי אמור לחזור לפני מספר שבועיים-שלושה ויום לפני קיבלתי את ההודעה שנתב"ג סגור. אני כבר 3 שבועות מחוץ לבית ואני החלמתי מקורונה, יש לי דרכון ירוק אבל פשוט אין עם מי לדבר".

    "נסעתי לנסיעת עסקים, לא לטיול", מסביר לנדאו בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. "יש אנשים שתקועים ללא תרופות שהם זקוקים להן. החברה שלי היא חברת שילוח בינלאומית. כל היום טלפונים אצלנו במשרד מאנשים שנמצאים בחו"ל, ואין להם את התרופות ואם אנחנו יכולים לשלוח להם, התחלנו לשלוח את התרופות לאנשים בחינם. נפגשתי עם אנשי ה-FDA כדי לאשר לפחות את התרופות שאנשים צריכים".

    לנדאו מספר: "ועדת החריגים נפתחה רק בסוף שבוע שעבר. בהתחלה רק לבקשות יציאה ובתחילת שבוע פתחו אופציה גם לבקשות לכניסה. פניתי ובהתחלה לא קיבלתי תשובה ואחר כך קיבלתי תשובה שאני לא זכאי אפילו שיצאתי לפני שסגרו את השמים ועל אף שאני מחלים. שלחתי להם הכל – תעודת מחלים, תוצאת בדיקה, אישור רופא שאני חייב להגיע לארץ בגלל כל מיני בעיות רפואיות – וקיבלתי מענה שאי אפשר".

    "פניתי לוועדה שוב ולא קיבלתי תשובה, אחר כך פניתי לחבר הכנסת אשר שהוא וצוות לשכתו באמת ניסו לעזור אבל ללא הועיל. פנו אלי הורים שהשאירו בבית שמונה ילדים שמתוכם אחד חינוך מיוחד והתחננו ואין עם מי לדבר. אני מעריך שיש אלפים כמוני שתקועים בחו"ל. התקשרו אלי גם בחורים שצריכים להתחתן השבוע ונאלצו לדחות את החתונה".



    0 תגובות